2013. január 26., szombat

NANA

Osaki Nana
A NANA egy manga, de készült belőle anime is, sőt még film is, de az nekem nem tetszett. Én az animéről fogok írni.
A történet két Nana nevű lányról szól, akik találkoznak egy vonaton és mivel az elég sokat késik, ezért beszélgetésbe elegyednek. Egyikőjük a barátjához megy Tokyoba, míg a másik az énekesi karrierjét keresi a városban. Az állomáson elválnak útjaik, de nem olyan hosszú időre, mint gondolnák. Mindketten lakáskeresésbe fognak és pont ugyanazt a lakást szemelik ki maguknak. A lakásközvetítő felajánlja nekik, hogy lakhatnának együtt és felezhetnék a lakással járó költekezéseiket is. Össze is költöznek és megkezdődik a közös életük.
Hachi
(Komatsu Nana)
A Blast
Az írónak, Ai Yazawa-nak van egy elég érdekes rajzolási stílusa, de én szeretem. És nagyon jó ruhák és kiegészítők vannak az animében.
A zenéjét nagyon szeretem, ennek az animének, csak azzal van bajom, hogy nem tudok se énekelni, se japánul, így elég furcsa, mikor dúdolom.
Csak azoknak ajánlom ezt az animét, akik bírják a cigifüstös, rockos, olykor elég kemény problémákat fejtegető műveket.
A szereplők közül imádom majdnem mindegyiket. Shin-t az öltözködése és a gyerekessége miatt, Junkot és Kyousuke-t a Hachi iránti gondoskodásuk miatt, Nanát életfelfogása miatt, Hachit pedig a kiskutya szerű lelkesedése miatt.

És bármilyen meglepő, nekem olykor könnyet csalt a szemembe.

Junko és Kyousuke
Shin
trapnest
A Trapnest


Néha vannak elég furcsa ábrázolások...
Egy kis zene: 
Spoiler: A mangában meghal Ren és sokkal több pár lesz a végén, míg az animében lezárják annyival, hogy Hachinak gyereke születik Takumitól, a trapnest gitárosától.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése