2013. január 25., péntek

Ollókezű Edward

A film 1990-ben jelent meg, Edward Scissorhands címen.
A történet egy fiúról szól, akit egy tudós készített magának, de meghalt mielőtt befejezhette volna, így árván maradt Edward, akinek ollók vannak a keze helyén. Egy elhagyatott kastélyban éldegél rejtve a világ elől, de egy nap arra jár egy nő (Peg), aki megsajnálja és hazaviszi a fiút, mert látja, hogy Edward senkit sem akarna bántani. Peg családja gyorsan befogadja az új jövevényt és lassan az egész város megszereti, de Edward vonzódik Kimhez (Peg lányához), ami nem tetszik a lány barátjának, Jimnek, ezért mindent megtesz, hogy rossz színben tüntesse fel Edwardot...
Nekem nagyon tetszett a film.(sírtam is rajta, de ez elég gyakori...) 
A sminkelést én is el tudnám készíteni, de ez nekem nem vont le a film élvezeti értékéből.
A zenéje szép és számomra nagyon szomorú.
Johnny Depp már akkor is cuki volt és most is.:D +Jó színész is.(mellékesen)
Tim Burton műveit szeretem, de csak akkor, ha valami borús, szomorkás filmre vágyom.
Szóval én csak ajánlani tudom a filmet mindenkinek. És van még egy valami, aminek nagyon örülök a filmmel kapcsolatban, az pedig, az, hogy most már az Edward névről nem egy csillogó vámpír, hanem egy ugyan ollókezű, de kedves és melegszívű karakter jut eszembe. :)
Edward és Kim
Spoiler(ne olvasd el, ha nem akarod, hogy megtudd a történet végét.): A végén Edward és Kim nem is jönnek össze igazán, mert a fiút elkergetik a városból. :( Én eléggé elszomorodtam...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése