2013. január 23., szerda

Say I love you

Úgy gondoltam, hogy ahhoz, hogy legyenek olvasók nem csak félévente kéne bármit is írni, ezért mesélek majd néha egy- egy könyvről, filmről, mangáról, vagy egy animéről. Itt is az első:

A japán címe az animének: Suki-tte Ii na yo.
Mei a főszereplő nem szereti az embereket, mert régen mindenki kihasználta, ezért nincsenek is barátai. Egy nap véletlen az iskola legmenőbb fiúját: Yamato-t rúgja arcon, mert a haverja (Kenji) be akart nézni a szoknyája alá. Innentől Yamato el kezd érdeklődni a lány iránt, mindent megtesz, hogy Mei barátkozzon vele, még a telefonszámát is megadja... A lány elmegy a pékségbe ahová dolgozni jár, de mikor este hazaindul az egyik vevője követni kezdi. Ilyedtségében felhívja Yamatot, hogy segítsen, mire a fiú ott is terem és lesmárolja, ezzel a zaklatót ráébresztve, hogy nincs itt keresnivalója, de kiderül, hogy ez volt Mei első csókja... Innentől megismerhetjük kettejük kapcsolatát és a lány kibontakozását.
Szerintem egy aranyos történet volt és ha az ember nekikezd akkor simán végignézi egy napon, mert csak 13 részes a mű és az egész fenn van indavideón.
A rajzolása nekem tetszik. Yamato nagyon jól el lett találva.
A zenéje hallgatható, de nem hagyott bennem komolyabb nyomot.
Egy picit a szereplőkről:
Mei: Szerintem néha túl okosakat mond ahhoz képest, hogy mennyire nem voltak soha barátai.
Yamato: Leolvadok a székről. :D 
Aiko: Szerintem ő a legszebb szereplő. És a fogyási technikája...
Nagi: Yamato húga és pont azzal a problémával küzd, ment Mei az elején.
Megumi: Ő okozza a legtöbb problémát...
Asami: Gyorsan elfogadja Meit. Szerintem ő a legkedvesebb a csapatban.
Kai: Yamato volt osztálytársa... Furcsa érzései vannak
Kenji: Folyton Yamatoval lóg. Ő próbál benézni Mei szoknyájába.
Nagi
Megumi
Aiko 
Asami
Yamato 
Mei
Kai
Kenji

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése